Renaultclubbelgie.be

Het is wo nov 14, 2018 3:17 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: FORUM RCB & LEDEN !
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 9:45 pm 
Beheerder

Xabre schreef:
Of hier nou 10 actieve mensen zitten en 90 dooie mensen of 100 actieve mensen dat maakt toch voor de kosten van hosting helemaal niks uit?! :?

Als je gewoon je jaarlijkse kosten voor hosting eruit wilt hebben zou ik zeggen plaats wat advertenties via Googlse Adsense, ik beheer zelf ook nog een forum waarvan de kosten incl domein zo'n €35,- per jaar zijn, 1 jaartje Adsense levert zo'n €70,- op..... 8-) :ugeek:

Niemand heeft het hier over de kosten vd hosting, daar is al een oplossing voor...

Website : http://www.pedrodecleen.be
Facebook : http://www.facebook.com/pedro.de.cleen

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 9:45 pm 
Wat voor kosten dan? (Er wordt pagina terug gesproken over lidgeld, dan moet je dat toch ook ergens aan besteden.)

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 10:37 pm 

Om het wat 'exclusief' te maken... om te vermijden dat er mensen hun spullen komen verkopen en daarna nooit het forum nog bezoeken...

Maar, ik ben er ook geen voorstander van hoor :). het woordje 'geld' schrikt veel mensen af ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 11:07 pm 
Beheerder

Xabre schreef:
Wat voor kosten dan? (Er wordt pagina terug gesproken over lidgeld, dan moet je dat toch ook ergens aan besteden.)

Xabre ge begrijpt het niet... Het is de bedoeling om het kaf van het koren te scheiden & niet zomaar iedereen toe te laten op
het forum. Nu is alles gratis & jan en alleman kan direct op het forum. Er zouden misschien mensen twee keer nadenken als ze
5euro moeten betalen om op ons forum te kunnen & dan vermijd je gevallen die iets te koop komen zetten en je nooit meer hoort.
De pot die dan opgespaard is gaat sowieso naar de groep forummers, bv traktatie op een meet & greet.

Dit is een discussiepunt hé, niemand moet nu denken dat er vanaf volgend jaar iets verandert of zo er verandert voorlopig niets ! ;)

Nu zijn er 340 leden... en hoeveel volk zie je op een RCB meeting ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 11:31 pm 
Ah, ik snap je punt nu :D

Je zou bijvoorbeeld pas mensen advertenties kunnen laten plaatsen na een minimum aantal forumposts.

BerichtGeplaatst: do dec 29, 2011 12:01 am 

Op een ander forum waar ik op zit, kan je alleen maar iets verkopen als je x aantal posts hebt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do dec 29, 2011 11:33 pm 

Bart schreef:
Op een ander forum waar ik op zit, kan je alleen maar iets verkopen als je x aantal posts hebt.

En zo is het op de meeste forums...

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jan 10, 2012 3:51 pm 

misschien wel een gedacht is om, als er een lidgeld komt, dit niet persé te gebruiken om traktaties te geven op meetings of wat dan ook (mag altijd, zo heb ik van CCNL een digitale bandendrukmeter gehad op men 1e openingsmeeting) maar ook om naambekendheid te maken.

ik heb via CCNL de RTC leren kennen, en dan na 1 jaar omdat ik van Kris iets gekocht had de RCB. Ik wist zelfs niet dat het hier bestond ..

om maar te zeggen, banners / vlaggen / streamers ofzo die op meetings "uitgehangen" kunnen worden en beetje duiding te geven dat deze nette heren (en dames) society wel degelijk bestaat :p

Misschien wat flyers drukken en bij meneer renault om de hoek vragen of we deze daar mogen neerleggen ... zulke dingen :)

Infamous quotes: "Jo,... Vroagske ..."
Laguna I PROJECT
R21 Turbo QUADRA

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 9:20 pm 
Beheerder

Beste RCB-ers,

Ik ga er geen km-lang verhaal aan knopen dus gooi ik het rubber ineens tegen den tarmac...
"Wij zitten zonder sponsor"...

Na jarenlang een hoofdsponsor gehad te hebben ziet die nu af van zijn sponsoring en zijn wij
met RCB genoodzaakt om andere oplossingen te zoeken.

Dus ons idee omdat het nog altijd een forumclub is en geen vzw zoeken wij mensen die ons forum vrij willen steunen.
Nogmaals er is geen verplichting ! Hopelijk is dit door iedereen goed gelezen want wij willen hier geen misverstanden rond.

Moest dit goed lukken, zouden we bijvoorbeeld de t-shirten van volgend jaar voor ons 10jarig bestaan gratis kunnen geven alleen
aan de mensen die RCB dan steunen. De rest kan er gewoon voor betalen.

Voorbeeld : Als RCB aan 30 mensen geraakt die 5euro over hebben voor ons forum zijn we al zeker uit de kosten.
Natuurlijk mensen die er 10euro voor over hebben zijn ook welkom !

De mensen die sponseren worden een beetje extra in de "lak" gezet en dit komt in een apart topic.
Hopelijk lukt het ons en kunnen we RCB draaiende houden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do okt 18, 2012 5:59 am 

geen probleem ;) ;)
ik wil wel hoofdsponsor worden ;) ;)
zeg maar hoeveel ;) ;)

en ik denk voor 30 man bijeen te krijgen dat dit echt geen probleem mag zijn !!!!!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]