Renaultclubbelgie.be

Het is di jan 25, 2022 4:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 29, 2015 7:47 pm 

Bij deze verkoop ik mijn Clio RS, deze is in goede staat en mag/moet weg. Wagen moet niet weg wegens verborgen mankementen, wel omdat we een grotere wagen nodig hebben, vriendin haar uren zijn veranderd op het werk, daarom haal ik nu avonds de kindjes op, niet handig in een rs

Heb reeds een nieuwe wagen besteld en de garage neemt de wagen over voor 7000?, dus deze mag ook weg aan deze prijs, let wel, zonder keuring en dergelijke...onder deze prijs bieden is ZINLOOS, aangezien de garage reeds zoveel geeft, als ik hem zelf verkocht kreeg ik een extra korting + recyclagepremie

Wagen is motorisch perfect in orde, distributieriem en waterpomp reeds vervangen(op 38000km)

Lichte hagelschade, valt wel minder op door de matte plastidip

Wagen komt op originele RS wielen, 17inch(zwarte kleur), eveneens zijn er nog 18inch RS wielen bij (grijze kleur) met splinternieuwe banden (1000km mee gereden Max)

Wagen is vorige zomer volledig geplastidipt in hunter green bij http://www.auto-dip.be , kan makkelijk worden verwijderd.

Wagen beschikt eveneens over en schroefvering van h&r, professioneel geplaatst en eveneens vermeld op keuringsattest, rondom heeft de wagen Carbon Renault emblemen, zowel voor als achteraan en in beide zij stootranden.

Interieur is in orde, nooit in gerookt en geen scheuren of dergelijke in de zetels...

Originele kleur is zwart

Meeneemprijs is 7000?, zonder keuring, discussie...wagen is eventueel direct beschikbaar

Bij interesse, bel gerust 0478636956, testrit mag

Afbeelding
Afbeelding

wagen in plastidip en origineel zwart

voor meer foto's check de link effe, want krijg ze er niet op

http://www.kapaza.be/nl/renault/clio...--91692305.htm

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]